En dag reser vi runt jorden, frågan är när?

2012-11-01 ♥ 21:35:38
Hej hej! 
 
Just nu sitter jag och slappar i sängen! hur mysigt som helst, har mina hörlurar från accessorize och jag hör absolut ingenting förutom musiken! Hur mysigt som helst faktiskt ;) Idag så har jag träffat Emilia, vi skulle se på film men vi kom inte så långt för min dator laggade något fruktansvärt! Eller så var det hemsidan, något sådant i alla fall. Träningen idag var ganska kul, det var ett armpass, det var ganska jobbigt men det var kul ändå tycker jag! Sen hade vi olika sationer som landträning, vilket jag tycker är väldigt kul! Men ni får ha en bra kväll, puss och kram malin ♥
 
♥♥♥♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?♥:

Ditt namn♥:
hälsa på igen kanske?

E-postadress: (bara jag som ser♥)

Din blogg?:

Dina ord!♥:

Trackback
RSS 2.0