Läs på och bli smart, så att de inte kan lura dig.

2012-11-02 ♥ 21:45:59
Hejsan! 
 
Just nu har jag sett klart på X-factor! Det var helt sjukt när One direction kom in! Det var verkligen GALET! Men ändå så var det ju rätt coolt. Idag så träffade jag soffan, hur mysigt som helt hade vi! Vi såg Älska mig igen,  den var faktiskt välidgt gullig. Det var väldigt bra skådespelare med, den är verkligen värd att se! Sen så skulle Sofie till sin sommarstuga, så efter hon hade åkt så åkte jag till mitt andra hem och hade lite simskolor. Eftersom att det har varit höstlov (är kanske man säger?) så var det väldigt få barn idag. Det var 7 st i första gruppen och 5 i andra (de brukar vara 13-15 ungefär annars) så det var väldigt lugnt idag. Sen råkade jag göra så att en kille blev ledsen för vi lekte en lek, och jag var jagare så då tog jag honom 3 gånger, så han började gråta för att han blev tagen för många gånger... jag kände mig som en riktig bra simfröken, eller inte. Jaja, nästa gång tänker inte jag vara jagare i alla fall! Men ni får ha det så bra, puss och kram Malin♥
 
 
bjuder på denna fina bild från i somras ;) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?♥:

Ditt namn♥:
hälsa på igen kanske?

E-postadress: (bara jag som ser♥)

Din blogg?:

Dina ord!♥:

Trackback
RSS 2.0