Måndag den 5 november

2012-11-05 ♥ 21:35:13
Hej hej! 
 
Nu sitter jag och har pluggat, insåg att min redovisning egentligen är aldelles för lång! Ingen aning om hur lång tid vi har på oss, men jag får verkligen inte ihop det att vi ska hinna med så många! Liiiite ångest här, men jaja vi tar det då jag faktiskt behöver ha ångest för just nu behöver jag inte oroa mig på något sätt ;) , i alla fall så ska jag klippa mig imorgon! Det är väldigt läskigt tycker jag, ingen aning om hur mitt hår kommer att sluta upp i, hoppas det blir lite snyggt i alla fall. Men ja ni får ha de himla bra, puss och kram Malin ♥
 
 
Ritkigt smart björn där, kunde ju alltid hoppas att man var lika smart som han/hon! ♥ :D

Kommentarer
Postat av: araben

hen! ska man skriva

Svar: Just de! Sorry man! ;)
Malin Jonsson

2012-11-06 @ 13:59:42

Vad har du på hjärtat?♥:

Ditt namn♥:
hälsa på igen kanske?

E-postadress: (bara jag som ser♥)

Din blogg?:

Dina ord!♥:

Trackback
RSS 2.0