Lördag 19/1

2013-01-19 ♥ 22:39:39
Hej hej!!
 
Nu ser jag på p3 galan, den är i och för sig slut, men ja såg den i alla fall :) Idag har jag varit med Emilia och Sofie. Jag och Sofie sov över hos Emilia igårkväll! Väldigt trevligt vill jag säga, hur mysigt som helst hade vi det! Idag gick jag och Emilia promenad när Sofie skulle till bussen, sen så gjorde vi inte så mycket mer, jag gosade med Rosa också! Sen vid klockan fyra åkte jag, mamma och pappa till torp där vi fixade min klocka, och sen köpte vi pjäxor till mina skidor! Supersnygga och sköna var dom, är väldigt lycklig över dom! :D Ja det avr väl det, ni får ha det så bra, puss och kram Malin ♥
 
 
Lite bilder från nyår :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?♥:

Ditt namn♥:
hälsa på igen kanske?

E-postadress: (bara jag som ser♥)

Din blogg?:

Dina ord!♥:

Trackback
RSS 2.0