Run away with me to the Neverland

2013-01-11 ♥ 16:24:54
Oh please! Det är fredag idag och det är den 11 vilket betyder att jag fyller år imorgon!! Asså gud kan ni fatta jag Malin Jonsson fyller 16 år imorgon! Fyfan, 16 Sweeeeeeet sixten, hell yeah! Tycker väl int edet är så jätte speciellt men det känns fakitskt bättre att vara 16 än 15, så ja det ska bli kul trots allt! Känner mig rätt gammal just nu faktiskt, nu kan man liksom inte bli kallad barn i alla fall, nu är man verkligen UNGDOM! 
 
Imorgon är det Göteborg som står på listan, jag Sofie och Emilia drar dit och äter god mat och ser på bio, så det ska bli ritkigt kul tycker jag, liksom kul att hitta på något på sin födelsedag än att vara i skolan så jag känner att jga har haft riktigt tur att jag fyller på en lördag i år! Nu sitter jag för tillfället i sängen och lyssnar på musik, ni måste lyssna på denna den är gryyyyym! 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?♥:

Ditt namn♥:
hälsa på igen kanske?

E-postadress: (bara jag som ser♥)

Din blogg?:

Dina ord!♥:

Trackback
RSS 2.0